infrarood panelen

Ons kantoor is overgestapt op infrarood panelen. Dat is een enorme uitkomst gebleken. De infrarood panelen verwarmen de kantoren goed en ze zijn ook nog eens erg mooi. Bovendien zijn infrarood panelen energiezuinig. Je kunt ook per ruimte bepalen of en wanneer ze verwarmd worden. Heel erg handig. De leverancier van deze panelen hebben we na enige moeite op internet gevonden. Hij was net begonnen met zijn bedrijf en hij bleek een enthousiaste ondernemer die echt in zijn onderneming geloofde. Helemaal terecht natuurlijk want wij als klant van hem waren zeer tevreden. Niet alleen over het product, maar ook over de service die hij verleende. Ik was dan ook verbaasd toen hij vertelde soms toch nog moeite te hebben om aan klanten te komen. Blijkbaar was zijn bedrijf niet goed te vinden tussen alle andere aanbieders. Nou, toen konden wij hem helpen.

Infrarood panelen: val maar eens op

Een vluchtige zoektocht op internet laat je al meteen zien waar onze leverancier mee te maken heeft. Er zijn heel veel aanbieders van infrarood panelen, een mooi product dat echt in opkomst is. Geen wonder dus dat dat hij moeite moet doen om op te vallen. De website van onze leverancier sprong er niet echt uit. Dat begreep hij zelf eigenlijk ook wel. Een vriend van hem had de website gemaakt naar zijn beste kunnen. Dat hebben we als eerste aangepakt. Een website moet opvallen en een professionele uitstraling hebben. Daarnaast moet goed duidelijk zijn hoe je producten kan bestellen. Dat proces moet bovendien zo eenvoudig mogelijk zijn. De man had ook nog niet echt nagedacht over een eigen logo en huisstijl. Het leek hem niet zo relevant, maar voor de herkenning is dat cruciaal. Hij heeft die laten ontwerpen door een gespecialiseerd bedrijf. Een logo en een huisstijl moeten uitstralen waar jij voor staat. Dat is soms even zoeken.

Op naar Google

Wat elk bedrijf wil is hoog in Google komen. Dat betekent dat je moet schrijven, heel veel schrijven over je product op je website. Als anderen over jou schrijven en je website aan die van hun linken is dat nog veel beter. En natuurlijk helpt het ook als je goed je social media bijhoudt en vooral de ervaringen van je klanten deelt. Als ik iets bestel op een verkoopsite dan lees ik eerst de recensies over dat product. Al met al kan je best veel doen om je bedrijf te laten opvallen. De leverancier van infrarood panelen weet dat nu ook. Ik hoop dat hij snel nog mee klanten krijgt.